دانلود بازی Pou 1.4.26 پو برای اندروید و آیفون

پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 267
نویسنده : محمد سبزکار

دانلود بازی Pou

دانلود بازی پو برای اندروید و آیفون

Pou 1.4.26 بازی پو یک بازی فانتزی و بسیار محبوبی است که در عین سرگرم کننده بودن از حجم پایینی برخوردار است. احتمالا اسم این بازی چندین بار به گوش شما نیز خورد است و می دانید که چقدر جالب است. این روز ها بازی پو Pou را می توان بر روی بسیاری از تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند مشاهده کرد که چگونه کاربران را به سوی خود جذب کرده است ! Pou پو یک حیوان خانگی عجیب و غریب، بازیگوش، پرخور، پرانرژی و با مزه می باشد که شما مسئولیت بزرگ کردن آن را به عهده دارید.

پو در طول شبانه روز چندین بار گرسنه می شود و شما باید به او از غذا های متنوع و پرانرژی که در اختیار دارید بدهید، خودش را کثیف می کند و باید او را بشویید، مریض می شود باید اورا درمان کنید می توانید با پو بازی کنید و با او گل ها را آب دهید. زمانی که Pou نارحت و بی حوصله هست، می توانید با پرتاب یک توپ ساده به هوا، انجام بازی فوتبال، یا با اجرای بازی های دیگر در برنامه او را سرگرم کنید و امتیاز کسب کنید. رسیدگی منظم و خوب به پو و امتیازاتی که کسب کرده‌اید باعث رشد و افزایش سن این موجود دوست داشتنی خواهد شد.pou را به خوبی مراقبت و نگهداری کنید تا شاهد رشد روزافزون آن باشید و از او همانند یک کودک دلبند محافظت کنید. :D

با کسب امتیازات بیشتر پو را تربیت و بزرگ کنید تا بتوانید برای او لباس بخرید، دیوار های اتاقش را با کاغذ دیواری آراسته کنید و تجهیزات دوست داشتنی را مثل عینک و کلاه برایش بخرید. پو pou و بازی های موجود در مراحل آن بسیار اعتیاد آور بوده که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. جالب است بدانید که این بازی در گوگل پلی در مدت بسیار اندک توانست است امتیاز ۴٫۷ را از ۵ به خود اختصاص دهد . امیدواریم از این بازی محبوب و جذاب نهایت لذت را ببیرد. ;) هم اکنون می توانید در ادامه مطلب بازی پو را برای سیستم عامل های اندروید ، آیفون ، آیپد و آیپاد دریافت نمایید.

http://www.uplooder.net/

لیک دانلود اندروید:

pou-1.4.26[androdbazar18].apk - 16.6 MB

دانلود نسخه آیفون ، آیپد و آیپاد :

Pou-v1.4.22[androidbazar18].ipa - 18.9 MB

 

راهنمای نصب بازی ها در سیستم عامل اندروید

 


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

:: موضوعات مرتبط: بازي ايفون , بازي اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید , دانلود بازی اندروید , بهترین بازی های اندروید , بازی برای اندروید 4 , بازی برای اندروید 4 به بالا , دانلود , لوکسبلاگ , دانلود بازی Pou 1 , 4 , 26 پو برای اندروید و آیفون , pou apple , بازی pou , د دانلود بازی پو برای اندروید , دانلود pou , دانلود pou ios , دانلود pou آی او اس , دانلود pou آیفون , دانلود pou اپل , دانلود بازی Pou , دانلود بازی Pou 1 , 4 , 26 , دانلود بازی pou iphone , دانلود بازی pou آیفون , دانلود بازی pou اندروید , دانلود بازی pou برای آیفون , دانلود بازی pou برای اندروید , دانلود بازی آیفون pou , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی برای موبایل , دانلود بازی بچه گانه اندروید mobile-777 , download android games , beast android , game car for android , download game , just android game ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: